Модуль 11
Під час
опрацювання модуля 11, я підготувалася
та продемонструвала Портфоліо, провела оцінювання тренінгу за основним курсом
Intel «Навчання для майбутнього», отримала сертифікат.
Модуль 9-10
Під час
опрацювання модуля 9, я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби
їх оцінювання; обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні; проаналізувала шляхи
здійснення диференціації навчання учнів; створила форму оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні; створила інструменти для підсумкового оцінювання;
створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; внесла зміни
в План вивчення теми; почала планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
Під час
опрацювання модуля 10 я обговорила те,
як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила
презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати
навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створила план впровадження теми та документ
для фасилітації; обговорила, чому вони навчилися; визначила наявність усіх
складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку
освітян.
Модуль 8
Під час
опрацювання модуля 8, я представила
приклади учнівських робіт; обговорила ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання;
доопрацювала плани оцінювання.
Модуль 7
Під час
опрацювання модуля 7, я поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет
у навчанні учнів; навела приклад створення
та оцінки учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
обговорила питання щодо внесення зміни до свого Плану вивчення теми;
осмислення того, чого вони навчилися.
Модуль 5-6
Під час опрацювання
модуля 5, я обговорила в парах власні
презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання
навчальних потреб учнів; обговорила у
групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та
навчальних програм.
Під час
опрацювання модуля 6 я обговорила проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті; запланувала, як вони будуть використовувати
Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів , осмислять
те, чого вони навчилися в цьому Модулі.
Модуль 4
Під час опрацювання
модуля 4, я обговорила приклади основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів
для спільної роботи із документами; у парах обговорила створені основні запитання; обговорила
разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання; створила перший
варіант плану оцінювання.
Модуль 3
Під час опрацювання
модуля 3, я обговорила навчальні теми для створення Портфоліо з використанням
методу проектів; з’ясувала вимоги
державних освітніх стандартів та навчальних програм; сформулювала навчальні
цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; обговорила
і сформулювала основні запитання, що
сприяють розвитку та навчанню учнів; сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у
проектній діяльності; обговорила приклади основних запитань за допомогою
Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
Модуль 1-2
Під час
опрацювання модуля 1, я сформувала завдання щодо навчання на тренінгу; ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх
програм, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником; створила папку Портфоліо для зберігання матеріалів
власного проекту; створила власний блог та
електронну скриньку.
Під час опрацювання
модуля 2, я систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші
інноваційні педагогічні технології; переглянула приклади педагогічних ідей про
використання методу проектів у навчанні; розглянула приклади Портфоліо, розглянула
шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий