Рефлексія


Модуль 11
Під час опрацювання модуля   11, я підготувалася та продемонструвала Портфоліо, провела оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього», отримала сертифікат.



Модуль 9-10
Під час опрацювання модуля 9, я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; проаналізувала  шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створила  інструменти для підсумкового оцінювання; створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; внесла зміни в План вивчення теми; почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Під час опрацювання модуля 10 я обговорила  те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;  створила план впровадження теми та документ для фасилітації; обговорила, чому вони навчилися; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.


Модуль 8
Під час опрацювання модуля 8, я представила  приклади учнівських робіт; обговорила  ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;  проаналізувала  те, як вони самі проводять оцінювання; доопрацювала плани оцінювання.


Модуль 7
Під час опрацювання модуля 7, я поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет у  навчанні учнів; навела приклад створення та оцінки учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу; обговорила питання щодо внесення зміни до свого Плану вивчення теми; осмислення  того, чого вони навчилися.


Модуль 5-6
Під час опрацювання модуля 5, я обговорила в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорила  у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Під час опрацювання модуля 6 я обговорила  проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;  запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів , осмислять те, чого вони навчилися в цьому Модулі.


Модуль 4
Під час опрацювання модуля 4, я обговорила приклади основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами; у парах  обговорила створені основні запитання; обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання; створила перший варіант плану оцінювання.


Модуль 3
Під час опрацювання модуля 3, я обговорила навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;  з’ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; обговорила і сформулювала  основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів; сформулювала  завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності; обговорила приклади основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.


Модуль 1-2
Під час опрацювання модуля 1, я сформувала завдання щодо навчання на тренінгу; ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:  посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником;  створила  папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;  створила власний блог та електронну скриньку.
Під час опрацювання модуля 2, я систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології; переглянула приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; розглянула приклади Портфоліо, розглянула шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий